aku seorg EZAI..


nama aku AZAIDATUL AKMA BINTI SUKERI..tp nme pnggilan aku EZAI..sejak dari kecik org mmg pnggil EZAI..sbb dlu dlm surat beranak aku,name aku IZAIdatul akma binti sukeri..eehh??dalam surat beranak nama lain..dalam ic nama lain.. malas la nk citer knp nama aku lain2..nnt next entry kalo rajin aku citer la..

EZAI..name yg kadang2 org ingt seorang lelaki.. EZAI..bile org dengar suare aku tanpa melihat rupa aku..lg la org akan ckp..ehh..lelaki ke?
EZAI..kadang2 ade yg cakap pelik seorg pompuan memiliki nama tersebut..
dan..EZAI..macam2 tanggapan org dengan nama tersebut..
EZAI..nama yg xde makna dalam buku maksud2 nama walaupon da puas aku selak muka buku tersebut satu persatu..
tapi aku sbgai seorg EZAI lebih suke menggunakan name itu...knp??sbb aku xsuke org pnggil aku AKMA,DATUL atau nama yg terlebih gegirl..knp??ntah..sbb aku xsuke la..=.='

tp..dengan nama EZAI ade yg puji name aku nama yg unik.. 
dengan name EZAI aku mencipta identiti ku yg tersendiri..
dengan nama EZAI en.boyfie terima diri ini seadanya..(yeke)
i'm proud with my unique nick name..EZAI..
dan itu lah nama ku..EZAI..


post by:cik EZAI

1 comment :

sharing is caring beb!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...