drama..

 

hari ney balik keje en.boyfie hantarkan..selalunya naik bas je..tapi..kebetulan en.boyfie cuti..so sje jela nk manjakan diri..hehe..skali skaa jekn..huhu... smpai je umah terus tido kjp..tetiba rase ngantuk sgt.. en.boyfie plak xsinggah umah ari ney coz ade hal..bgn tido trs mandi.. da siap mandi bermula lah tugas sebenar aku..

tugas 1:suapkan anak sedara makan sambil tgk drama sofiyya..actually my mom jaga 2org anak sedara aku.. merangkap cucu la untuk mak aku.. coz k.ngah aku sambung study..tp just 6month jela kt terengganu....mujur la..kalau tidak konpem anak2 die da xknl ummi die da..hehe..

ok..back to the topik..hehe..sbnrnya sejak da berkerja and ada kedai jahit sendiri aku da jarang layan drama kt tv ney..tp drama sofiiya ney aku da tertgk sejak episod pertama so alang2 follow jela..citer cambest an..lg2 ade my fav actor iaitu fizzo omar and tiz zakyah..comel je die dalam citer ney..
starting citer pon bez.. so sape yg xtgk mmg la rugi..nk tgk??g la bkk  TONTON ney.. pelakon die yg aku kenal tiz zakyah,fizzo omar n azhar sulaiman..and ade pelakon baru kot(pd aku coz xbape amik tahu perkembangan dunia hiburan..cewah)name die izzara aisyah xsilap..giler ahh..mmg menyampah tgk watak die dalam drama ney.. terlebih mengade..kalau ade aku mmg aku tangankan aje..haha!




tugas ke2:hidangankan mkn malam untuk mama n abah..da setle sangkut baju dekat penyangkut sepuluh..ala tempat nk sangkut baju2 kecik 2..aku sangkut baju anak sedara aku la..kalo korg xtaw la korg pnggil ape..
sambil sangkut aku tgk citer tv3..citer cinta elysa..first time kot tgk citer neyh..cam best plak an..lg2 ade lelaki 2..apetah name die..org ckp die pelakon citer juvana..yg mne stu aku xknl coz aku xfollow pon citer juvana 2..first time tgk cinta elyssa ney trs aku minat.. nk follow citer neyh??xkot coz abah aku suke alih tv laen coz wktu2 cmne mmg time die duk ngadap tv..citer ape yg die tgk pon aku xphm..haha


 oo..johan ariff name die..nk google jap..hihi..
da setle sume kje so aku msk blk n start bkk tenet n smbil2 jahit sembat baju customer.. tp lg byk ngadap lappy dr ngadap bju..ezai oo ezai...wat kje la weii...

kesimpulannye:aku just follow stu citer je..jgn nk tny psl citer lain kt aku..mmg aku xtahu n myb akan wt muke nenek kebayan sbb xtahu..

k.bai..

love:ecik ezai yg mengarut:)

p/s:mood en.boyfie tgh suam2 kuku...huhu

No comments :

Post a Comment

sharing is caring beb!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...