kahwin paksa!!

 
ari ney mama membebel lg.. suh bertunang cepat2.. woohoo!!sape xepykn bile parent da bg greenlight suh ikat tali pertunangan..coz aku tahu ade sesetengah parent yang xberapa suka anak diorg diikat dengan sebarangan hubungan..(btl ke ayat aku)..tp masalah dtg dari aku dan pihak en.boyfie..ktorg bkn xnak bertunang..sape yg xnk bertunang wey..lg2 kalo suh kawen..cepat je kepala aku mengangguk..tp kalo duit pon xberapo nak had0..xleh jd jgk..nk bertunang pon duhit jgk..myb bg pihak aku xberapa sgt..coz aku ramai sponsor..blh la mintak sket2 kt kakak aku yang 6org tu..(citt!!meminta je koje ngko ye ezai)..tp aku sian jgk kt en.boyfie..yela gaji walaupon lbh dr rm1000++ tp bkn sume gaji 2 simpan..nk byr duit kete lg,sewa umah lg,duit minyak lg,nk bg parent lg,belanja sendiri lg..adeehh..tp da mama aku membebel nk wt cmne..??siap ugut lg.."kalau xbertunang 1/1/2012 tahun depan..mama kawenkan je ngko dengan along(anak sepupu aku)diorg tu terus msk meminang kalau ngko setuju!"..

OMG!OMG!OMG!xnk aku pless la ma..jgn main2..xkn nk paksa aku kawin kot.. kang aku kawin kt siam kang?!!huhu..ileks2..b..cpt msk meminang  dan bertunang trs,..pls!!!!

jgn paksa aku kawen!!!


cik ezai~

No comments :

Post a Comment

sharing is caring beb!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...